10.08.20 Meedia, ajalehed ja ajakirjad

Vot see oli tore, et sain oma tunded ära rääkida pärast sõitu. Oli super pühapäev. Ei tea, kas oli eelmine kord  parem  kui olime Palmses ja teistes kohtades, sest mind siis ei olnud, aga see oli tõesti hea.

Mulle oli väga sümpaatne Jänedal Georgi, tal oli head võrdlused ja ta oli ka ise tore mees. 

Mina kuulasin Lasila kontserdil neid noori inimesi - no tõesti andekad. Kui püüdlikult see laulja vene keelt hääldas! Tänase teemaga on mul öelda, et ma ei vaata TVi, ei loe lehte ja ei kuula raadiot. Ma saan teada kõike oma sõprade kaudu. Neid ma usun.

Minu lemmikud on Hommik Anuga ETV-s. Kuulan uudiseid autos olles.

Tegime ühte ülesannet, et teha ise saadet. Mulle meeldis Elmira ja Katrini ettepanek hoolduskodude  saate tegemiseks.

Mulle meeldis, et Nataliya tahab teha saadet, kuidas nad olid filmi Tenet massi-näitlejad ja teenisid 50 eurot päevas. Hea raha.  

Minul oli raske rääkida pealkirja järgi, ma pole lobiseja. Aga naaber Irina aitas palju mind.


Комментарии