12.08.20 Meedia, ajalehed ja ajakirjad

Olin vaimustunud, kui head olid kitarrimängija tüdruk (Helin?) ja see väike pianist. 

Mina olen aga siiani sokeeritud, et ma ei teadnud midagi, kuidas on minu kodumaalt pärit naine seotud Eestiga. Ma sain nii palju teada Jänedal!

Mina aga arvan, et see kosmose muusika on kaunis ja super. Uurisin hiljem kodus kõike helilooja Urmas Sisaski kohta. Rääkisin oma tuttvatele, et läheme veel Jänedale.

Olga rääkis huvitavalt, et täna öösel on oodata suur tähesadu. Augustikuus on see nii ilus vaadata. Kell 2 öösel on parim aeg. 

Oli huvitav artikkel narkopakkidest ja krüpto-rahast. Saime teada, et Pirital on maja, mille omanik on seotud krüptoga. Tänu klubile sain infot.

Lilja on õpetaja ja tutvustas meediat selle kohta, kuidas ülikoolis on populaarsed õpetaja erialad.

Mina kasutan TV mängude mängimiseks ja ma ei kannata, kui mu mees kogu aeg klõpsutab kanaleid. Mind see segab ja ma ei vaata seepärast. Uudiseid kuulan, kui sõidan autos.

Mina saatsin FB teate, et Lev Lestsenkol on aeg ära minna, ta on nii vana, mingu lavalt ära! Mind ei huvita, kas keegi on minu arvamusega nõus aga mul on kõrged nõudmised inimeste suhtes.

Naersin, kui tegime ülesannet vigade kohta. Vead on tekstis kiired, tuleb ja ongi kõik. Pärast on loll lugeda.

Ruslan rääkis oma lemmikust, Imede Põld. Ta arvab, et seal on infot ja saab ka nalja. Kanad, kuked, kingitused on head, see on vene kultuur, et võtad kingitusi kaasa.

Mulle meedlib aga vaadata hommikul Cafe-TV- saatejuht meeldib väga.


Комментарии