09.11.20 Inimesed ja nende saatused

Teemaks oli erinevad saatused ja inimesed. Meil oli vaja kodus ette valmistada esitlus kellegi kohta,

kes minu arvates väärib mäletamist. Väga huvitav oli kuulata lugu eesti skulptorist Adamsonist, kes

oli raske saatusega laps, kes soovis saada kunstnikuks ja ei kartnud takistusi. Käis mtu korda näiteks

kunstikooli eksamitel Peterburis.

Tegime kiirkorras ka tutvust eesti elulooraamatutega ja võtsime loosiga endale igaüks mõne. Minule

sattus raamat Ita Everist. Mulle väga meeldis see koht, kus ta kirjeldab oma külmavee vanni minekut!

Mina sain aga raamatu, mille autor on arst-kardioloog, Rein Vahisalu. Polnud temast varem midagi

kuulnud, see on selge, sest ma pole veel nii vana, et oleks vaja käia arstide juures. Aga tal on hea elu

pilk. Mina oleksin tahtnud tegelikult lugeda raamatut Urmas Otist aga selle sai loosiga endale üks

teine meie rühmast. Ta rääkis siis lugu, kuidas Ott kohtus Ludmilla Gurtśenkoga.

Комментарии