16.11.20 Eesti muusika ja kunst

Huvitav noor naine käis eesti kunstist rääkimas. Alustas Kölerist ja jõudis  Veneetsiani. Kaasaegse  eesti kunsti keskus asub samas majas kus Kunstihoone, ja Viiralti kohvik. Ta rääkis näiteks sellest, et seal kohvikus näeb sageli kunstnikke, kes seal majas ka ealavd, näiteks Lapinit, kes on mitmes valdkonnas tegutseja ja muidu ka huvitav tüüp. 

Ma tean Katja Novitskovat, olen juhuslikult olnud ühel tema showl. Aga muud ma ei teadnud, näiteks et ta elab nüüd Brüsselis ja on seal kuulus.

Sain küsida Kaarin Kivirähki käest, miks ma ei saa aru sellest moodsast värgist.

Mulle meeldis väga teine külaline, ooperilaulja Pille Lill. Ta rääkis oma suguvõsa ajaloost, eesti muusikast ja Peterburi osast.

See oli suur üllatus, kui Pille Lill äkki hakkas laulma! Ta meenutas oma tööd Estonias, oma rolle , ja Jüri Järvetit.

Комментарии